Klacht: Nepproducten

op 14 november 2011 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Ik heb bij Droginet een dubbel pakket BESTELOVERZICHT:
1 x AS SEEN ON TV, Alcachofa de Laon Duo 28x30ml Totaal: euro 82,95 besteld, er werd duidelijk bij vermeld: als op TV en er stonden paarse flesjes op de foto’s, maar ik kreeg witte flesjes met opdruk en andere kleur doosjes. Affijn, het produkt werkt totaal niet en ik meld dat 17 okt. aan Droginet: Goedemorgen,Na enige tijd het product te hebben gebruikt, kom ik tot de conclusie dat het totaal niets voor mij doet, kan ik nu mijn geld van u terug krijgen op rek. ING …? Met vriendelijke groet, Marja Antwoord: Geachte mevrouw,

Graag zouden wij willen weten waar u heeft gezien dat wij geld retourneren na het openen van een product. Dit doen wij niet met bijvoorbeeld vitamines, pijnstillers of een ieder ander product. Mocht het zo zijn dat u dit bij ons op de websites heeft gezien, verzoeken wij u ons dit kenbaar te maken met bijvoorbeeld een link.
Met vriendelijke groet,Droginet, Tim Warmels c.c. Gelekruis.net Mijn reactie: Geachte heer Warmels,

Bij dit product vermeld u: AS SEEN ON TV, Alcachofa de Laon Duo 28x30ml, zoals u ook adverteert, en dan geldt voor o.a. dit product, ontevreden? Geld terug! Dit wordt vaker vermeld.Met vriendelijke groet, MARJA

De valse voorlichtingpraktijken van hen stoppen en mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Droginet.nl

6 jaren geleden - Geachte klant, Pas sinds kort hebben ook wij een account bij Klacht.nl, toch onze excuses voor de late reactie op deze website. De paarse flessen uit de reclame voor de Spaanstalige markt geproduceerd worden, de flessen hier on Nederland zijn weliswaar wit met een paars etiket. Deze zijn dezelfde die ook bij bekende teleshopping webwinkels aangeboden worden. "As Seen on TV" is een merk dat aangeeft dat het wel hetzelfde product is dat ook op de TV aangeboden wordt. Vaak staat dit ook al op de verpakking zelf. Betreffend uw klacht heeft mijn collega u in oktober 2011 via mail op de hoogte gebracht wat het van u genoemde "ontevreden, geld terug" betreft: Dit is een reclamebelofte uit de TV advertenties van een ander bedrijf die wij niet gemaakt heeft en die ook op onze websites niet terug te vinden is. Mocht u dit inderdaad op onze website teruggevonden hebben zou u ons de betreffende link kunnen sturen. Helaas hebben wij hierop geen reactie meer van u gehad. Met vriendeljke groet, Droginet

Droginet.nl

Heeft op 09 juli 2012 om 11:58 geantwoord

"As Seen on TV" is een merk dat aangeeft dat het wel hetzelfde product is dat ook op de TV aangeboden wordt. Vaak staat dit ook al op de verpakking zelf. De flessen voor de Nederlandse markt zijn wit met een paars etiket.

Betreffend deze klacht hebben wij de klant in oktober 2011 via mail op de hoogte gebracht dat "ontevreden, geld terug" een reclamebelofte uit de TV advertenties van een ander bedrijf is die wij niet gemaakt heeft en die ook op onze websites niet terug te vinden is. Wij hebben de klant gevraagd om ons de link toe te sturen waar wij dit op onze website ook beloofd hadden. Helaas hebben wij hierop geen reactie meer van de klant gehad.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Alcachofa