Klacht: NEPPE RALPH LAUREN HEMDEN

op 24 juni 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Na mijn bestelling te hebben geplaatst heb ik sneller dan voorspeld mijn producten ontvangen. Het gaat om twee Ralph Lauren hemden. Het materiaal is echter van schrikbarend lage kwaliteit in vergelijking met mijn ECHTE Ralph Lauren polo’s. Nu weet ik dat jullie gaan reageren dat ze wel echt zijn etc etc. Graag heb ik daarom antwoord op de vraag om wat voor collectie het gaat bij deze hemden. Meer specifiek, want ik heb dit in m’n hele leven nog nooit meegemaakt. De kwaliteit van het materiaal is echt schrikbarend. Het lijkt mij overigens strafbaar om dit te verkopen als afgeprijsd van 120 euro en als officiële Ralph Lauren hemden, want dat is gewoonweg niet waar. Het is dan ook geen geheim dat ik dit tot de bodem ga uitzoeken. Graag wil ik een uitgebreide toelichting over de achtergrond en kenmerken van deze levering hemden. Ik denk dat ik daar toch wel recht op heb. Als het allemaal waar is wat jullie zeggen dan zal dit vast geen probleem zijn. De overhemden ga ik terugsturen en ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om mijn nog niet geleverde bestelling reeds te annuleren en geld terug te krijgen. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er een luchtje zit aan Brandeal, maar als dit niet zo is zullen jullie me vast van goede, volledige, kloppende en eerlijke repliek voorzien.

Met een vriendelijke groet.

Ik ben tevreden als ik word voorzien met een repliek waaruit blijkt dat de producten controleerbaar! echt zijn. Als dit niet het geval is ga ik serieus werk maken van deze klacht, want mijns inziens zijn de bestelde producten na meerdere checks op verschillende gebieden volledig nep en is Brandeal dus strafbaar bezig.
Het retourbedrag verwacht ik eveneens vergoed te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 10 juni 2017 om 15:50 geantwoord