Klacht: Neppe kleding

op 19 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Heb een bestelling bij Brandeal gedaan. De leverdatum is ook 3 keer uit gesteld, maar goed heb de kleding inmiddels ontvangen. 1 van de 2 poloshirts niet maar daar heb ik dan weer een restitiutie voor gehad. Nu blijkt echt het lacoste shirt nep te zijn. Nu kunnen ze wel beweren dat ze met afwijkend materiaal werken of met B-kleding.
Maar dit is natuurlijk COMPLETE ONZIN. Je mag als bedrijf niet iets anders aanbieden als echt tenzij dat heel nadrukkelijk is aangegeven.
Het logootje is erop genaaid, aan de binnenkant voel en zie je dat. Daarbij zie ik nergens op het etiketje waar het gemaakt is of een normale maat staan, er staat een maat 4?
En daarbij is het shirt aan de onderkant bij de zijkant een beetje open, terwijl dit naar mijn weten bij lacoste niet voorkomt. Oplichters.dus…..

Een echt lacoste shirt als vervanging of eventueel het bedrag inclusief verzendkosten van het shirt terug aangezien ik echt een nep shirt heb gekregen en ik hier niet blij mee ben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 05 juli 2017 om 10:39 geantwoord