Klacht: Nep klachten

op 29 juli 2017 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag willen wij u verwijzen naar: http://www.klacht.nl/klacht-nl/

Bij Event Store kan er makkelijk de correspondentie worden opgevraagd waaruit blijkt dat de uitspraken van de personen ongegrond zijn.

Ook bij de onderstaande twee klachten, ben je verbaasd.
Bij Feijen is er zelfs een brief per post verzonden. De mail van de Feijen werkte blijkbaar niet.
En bij tessaadk is er ook gewoon geantwoord, maar de reservering is nooit afgerond door tessaadk. Wat doet Event Store dan fout?

Gewenste Oplossing:

Als dit soort smaad en laster door Klacht.nl wordt verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door remver3