Klacht: nep

op 29 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

alleen door je telefoonnummer te geven kun je gratis aan de actie deelnemen. Ik heb de aan collectant gedoneerd voor de geestelijk gehandicapten

gewoon code activeren die ik gekregen heb zonder dat ik telefonisch lastig gevallen wordt door de vriendenloterij. Ik ben geregisyreerd bij bel-me-niet. Dan ga ik toch zeker niet vrijwillig mijn telefoonnummer geven.......

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 16:18 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vriendenloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tdw785