Klacht: nemen geen contact op!

op 26 augustus 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meerdere mail als naar redactie@klacht.nl gestuurd om namen uit klachten te verwijderen of de klachtmelder om een bewijs van aankoop te vragen omdat de klacht volledig onbekend is.

er komt er geen antwoord van klacht..nl

dit is een slechte klachtensite, want klachtenmelders weten achteraf vaak niet meer hoe ze hun klacht moeten afsluiten als het is opgelost.
klachten blijven daardoor onnodig staan terwijl te opgelost zijn.

Gewenste Oplossing:

antwoord op mijn e-mails, maar vooral actie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 27 augustus 2016 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Ik heb van de redactie vernomen dat uw mails zijn beantwoord en de zaak is opgelost. Melders van klachten kunnen ieder moment hun klacht afsluiten door in te loggen via https://www.klacht.nl/login/. Deze is vervolgens ook niet meer online zichtbaar.

Met vriendelijke groet,
Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door