Klacht: Negeren

op 10 mei 2016 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 maart bestelde ik een paar schoenen, maar een maat te groot. Ik heb toen direct gemaild om de bestelling te laten annuleren, zelf kon dit niet. Op 18 maart heb ik nogmaals een bevestiging gestuurd. Ook gebeld naar het nummer dat zij aangeven als contact, enkel voicemail.
Toen kreeg ik op 13 april opeens de factuur van Afterpay en bericht van verzending (de originele levertijd van 7 werkdagen, dus ik dacht dat ze het geannuleerd hadden toen ik de bestelling maar niet kreeg). Toen heb ik weer twee keer gemaild, gebeld, geappt en een bericht op facebook achter gelaten. Retourneren naar hun kost mij namelijk geld en dit wilde ik niet betalen.
Toen ik daarop weer geen reactie kreeg, heb ik de bestelling maar retour gestuurd binnen de 14 dagen omdat ik niets met te grote sneakers kan. Toen ik daar een week later nog geen bevestiging van had, heb ik weer een email gestuurd en de traceercode van verzending gemeld. Hierop weer geen reactie, dus drie dagen later naar Afterpay gebeld in de hoop dat zij iets konden doen. Gelukkig hebben zij geregeld dat Modegram mijn retournering heeft verwerkt, ook kreeg ik toen opeens wel bericht van Modegram.
Als reactie daar nog op gemaild, dan ik niet gediend ben van hun gedrag – ik excuses wil en 6,95 euro op mijn rekening voor de gemaakte verzendkosten. Erbij vermeld dat ik binnen drie werkdagen een akkoord wil ontvangen, anders ga ik verder. En ja, drie werkdagen later dus geen bericht of akkoord, vandaar mijn klacht hier.

Gewenste Oplossing:

Minimaal 6,95 euro overgemaakt naar NL90 RABO 01492 08 588 tnv MCG Rolink wegens het betalen van de verzending (deze gegevens heb ik Modegram ook doorgegeven) - een compensatie voor al het ongemak en stress dat dit mij heeft opgeleverd & excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door Rolink