Klacht: Negen maand jonge lekkende waterkoker Quigg 1,5 L

op 28 januari 2011 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waterkoker was reeds na 9 maand lek, garantie periode is 3 jaar. Heb alles aangegeven door bemiddeling van ALDI , reeds 2 maal een brief geschreven naar SERTRONICS doch GEEN ENKELE serieuse reactie. Aldi die op slot van rekening het product verkoopt trekt er zich ook niets van aan ; alhoewel het de verkopende partij is die verantwoordelijk is voor de kwaliteit van het product.
ALDI is niet goed bezig met deze firma.

Gewenste oplossing

Met welke oplossing ik tevreden ben ?
Eigenlijk ben ik dat niet… zeker niet met de manier dat men U gewoonweg negeert zowel Sertronics als ALDI zelf.
Minstens terug betaling van de 20 euro die ik er voor betaald heb.
Hoe durf je nog vragen om hieronder een beoordeling te geven , er is gewoonweg nog niets gedaan , hoe kan ik dan een beoordeling geven???????? Beoordeling van 1/10 is zelf teveel…

Kints Dirk

Alle klachten die gemeld zijn door prutsers