Klacht: Nederlandse taal en onvriendelijk personeel

op 01 augustus 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Vandaag langs de Bershka in Maastricht geweest. Op de site een leuke groene skinny broek gezien. Omdat ik hem per se wilde passen heb ik hem niet besteld maar ging ik langs om te kijken of hij paste. Na een kwartier naar de broek te zoeken, geen resultaat. Ik besloot om een medewerker aan te spreken. Bijna geen medewerkers in de winkel te bekennen. Toen maar bij de kassa gaan vragen of iemand mij kon helpen. Ik werd naar boven gestuurd want daar zou de broek liggen. Eenmaal boven aangekomen helaas ook geen broek te zien. Alweer op zoek naar een medewerker. De enige medewerker die hier te vinden was stond bij de paskamers. Zij snauwde mij af dat ze druk was. Alle medewerkers (2) wat ik gesproken heb, spraken Engels. Als je geen Engels terug strak, kreeg je een botte reactie of ik mijn taal niet even naar het Engels wilde switchen. Uiteindelijk mijn broek gekregen die ze achter moesten gaan zoeken. Naderhand bleek de maat niet goed dus ik vroeg om een grotere maat. Medewerker vroeg of ik 5 minuten geduld had want het was druk. 5 minuten werden helaas 45 minuten. Toen vond ik het wel welletjes geweest en heb ik de klantenservice opgebeld en verteld wat allemaal gebeurd was. Klacht zou worden doorgezet. Schandalig dat je er Engels moet spreken terwijl je in Nederland bent. De manier waarop ze met hun klanten omgaan is diep triest. Ik voelde mij afgesnauwd en weggejaagd. Na vandaag kom ik er nooit meer.

Iemand van Bershka neemt contact met mij op om dit te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demi199210