Klacht: Neckermann balie

op 26 september 2011 over Kookeiland in de categorie Keukenleveranciers

beste,
donderdag 22 september werd er een lading opgehaald bij Kookeiland te deurne. Deze lading moest afgeleverd worden door DHL aan de Neckermann balie te Zaventem voor vrijdag 23 september 14u30. Zo werd dit ook omschreven op de documenten + adres. Vrijdag kregen we plots telefoon dat ze niet aan de Neckermann balie wilden leveren en dat ze de goederen zomaar in P 19 zouden laten staan. Er werd heen en weer gebeld en de chauffeur zou in de namiddag om 13u nogmaals terugkomen om de goederen in P19 te plaatsen. Gezien we de goederen aan de Neckermann balie nodig hadden, zijn we zelf van Deurne naar Zaventem gereden om de goederen in P 19 te ontvangen en ze zelf naar de Neckermann balie te transporteren. Iets wat de opdracht van DHL normaal was. We hebben zelf de oplossing moeten aanreiken en zelf naar Zaventem moeten rijden. Dit heeft ons veel kostbare tijd gekost. het gaat om klantnr: 272.582.954 en ordernr: 22 46 95 59 22. We vinden het niet kunnen dat we hier zelf voor moeten instaan, gezien we deze opdracht aan DHL hadden gegeven en ze hem ook zo hebben aangenomen

We vinden niet dat we de factuur moeten betalen, gezien we zelf nog naar Zaventem hebben moeten rijden met 2 werknemers.

Alle klachten die gemeld zijn door kookeiland