Klacht: nazorg en toezeggingen

op 23 mei 2018 over Van Wanrooij in de categorie Keukenleveranciers

ik zal in de mail nog geen naam en toenaam noemen maar ik ben nu al een jaar bezig met diverse klachten. helaas pakt van wanrooij niks uit zichzelf op maar probeert daarin tegen alles in de schoenen van de consument te schuiven. wat jammer is want eerlijk is eerlijk ze hebben een mooie winkel maar helaas klopt of het beleid of de structuur van de afdeling aftersales niet.
hierbij enkele voorbeelden want anders word het helaas een hele lange mail.
nisjes in de douche vergeten
muur keuken gang achteraf moeten verplaatsen omdat keuken toch niet paste
hoogte douchedeur klopte niet
plaatsing douchedeur niet goed
inbouwkraan douche paste niet, of er even een gipsplaatje tegenaan gezet kon worden
afstand wc pot en muur te klein
keukenblad paste, dit kon hersteld worden maar dan op onze kosten
stuk uit de muur moeten hakken maar was toch niet de oplossing
vaatwasser kwam weer los
diverse malen verkeerde paneeltjes besteld
projectie vaatwasser op grond staat er maar half op
afvoer keukenkastje lekte
enz. enz.
tientallen keren thuis moeten blijven en vaak voor niks.
terugbel verzoeken en mails worden niet op gereageerd.
de telefonistes zijn wel altijd netjes maar schamen zich ook omdat er niet word terug gebeld. mail aan de directie word weer weggelegd bij degene waar ik er niet mee uitkom.
in gesprek komen met directie of manager is onmogelijk.
zo wat het enige contact dat je met hun heb is dat er nog een rekening open staat.
ook is er zowat een jaar geleden een toezegging gedaan dat ze zouden meedenken in de situatie omdat er toen al veel is misgegaan. na der hand is er nog veel meer misgegaan maar voorlopig is er nog niet meegedacht.
en mocht je iemand spreken dan geven ze aan we moeten wel de kans krijgen om iets te herstellen en dat geven jullie ook maar kort door de bocht al moet je 100x thuis blijven dan moet je daar voor open staan.
vreemde manier van klant behandeling!!!
kortom
ik kom graag in contact met de manager (zoals ik al eerder verzocht heb)
en van daaruit wil ik tot een oplossing komen

ik kom graag in contact met de manager en van daaruit wil ik tot een gepaste oplossing komen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Wanrooij over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Wanrooij in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht patrick8

3 maanden geleden - uiteindelijk met open vizier in gesprek kunnen gaan met de manager. hieruit is een acceptabele oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick8