Klacht: navigatie A4 en A9 klopt niet

op 26 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Indien ik vanuit Amsterdam A10 richting Haarlem rijd herkent hij de nieuwe afslag richting Haarlem niet. Pas als je op het oude gedeelte van de A9 rijdt richting Haarlem wordt de navigatie weer opgepakt.

Vanuit Haarlem A9 richting Amsterdam stuurt de navigatie je nu eerst de A5 op om later weer de A9 terug te komen. Handhaaf gewoon de A9 totdat afslag Schiphol/ Amsterdam A4 naar de A10.

Boven beschreven wegen zijn nieuwe wegen waarvan de navigatie nog steeds niet goed werkt.
Ik heb 2 weken geleden de Tomtom start 52 gekocht en pas geüpdatet.
Ik hoop dat jullie bovengenoemde foute navigatie kunnen verbeteren.
Met bij voorbaat dank en vriendelijke groet,
Margriet de Jong-Greuter

Gewenste Oplossing:

Als jullie de navigatie daar goed corrigeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 41wandelgang 000