Klacht: Bedrijfspresentatie in Nationale Ondernemersgids

op 02 maart 2011 over Nationale Ondernemingsgids in de categorie Gidsen

Ongeveer twee weken geleden werd ik telefonisch benaderd door Nationale Ondernemingsgids met het verzoek tot plaatsing van een bedrijfspresentatie in de Nationale Ondernemersgids. Er werd daarbij gerefereerd aan een telefonisch onderhoud met een collega van mij, die volgens hen had toegezegd dat dit akkoord was. Omdat die collega afwezig was, heb ik in goed vertrouwen aangenomen dat dit waar was. Nu blijkt dat deze collega nooit een dergelijke toezegging heeft gedaan en ik dus gewoon ben misleid.
Inmiddels heb ik een factuur ontvangen voor 750 euro, die ik met een email (telefonisch waren ze niet bereikbaar) heb teruggestuurd met het verzoek ons niet meer te benaderen. Daarop werd ik gebeld door een ‘heer’ die meteen begon te dreigen met deurwaarders als we niet zouden betalen. Ik had immers telefonisch toegezegd en dat stond allemaal op een bandje. Daarbij werd niet gezegd dat ze pas zijn gaan opnemen toen ik akkoord was gegaan met vermelding voor een jaar.
Ongelooflijke praktijken van Nationale Ondernemersgids en stom dat ik erin ben getrapt!

Gewenste oplossing

Met een creditfactuur en een toezegging dat wij niet meer worden benaderd door Nationale Ondernemersgids. Wij hebben nooit een schriftelijke offerte ontvangen en gaan natuurlijk niet 750 euro betalen voor diensten die niet zijn geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door artemis01