Klacht: Geen melding verandering polis tandarts

op 25 augustus 2011 over National Academic in de categorie Verzekering

Normaal krijg je geloof ik in januari je polis opgestuurd en mochten er wijzigingen staan, dan kun je ook dit hierin vinden. Helaas heb ik deze niet mogen ontvangen, en wat ik niet op de hoogte dat de tandarts voortaan niet meer in het standaard pakket zat.
Ik ga naar de tandarts, krijg een rekening van ruim 80 euro mee, stuur deze op en krijg dan te horen dat deze niet valt onder mijn verzekering.
Gebeld, bleek veranderd te zijn en ik zou dit schriftelijk bevestigd hebben in januari. Helaas heb ik deze verandering nooit mogen ontvangen. Toen kreeg ik de reactie: ‘ja maar in het nieuws is het ook geweest, dus je had het kunnen weten’. Nou sorry, sommige mensen kijken niet dagelijks het nieuws en ik vind niet dat je hier als bedrijf zijnde vanuit mag gaan.

NA weigert nu mijn tandartsverzekering te betalen (die ik ondertussen wel heb betaald natuurlijk..) terwijl zij nalatig zijn geweest in het mij op de hoogte stellen van de wijziging. Ik vind het werkelijk belachelijk dat dit op zon manier gebeurt en wellicht nog belachelijker op welke manier ik behandeld word.

Alsnog een vergoeding van mijn tandartsrekening. Jullie zijn nalatig geweest, niet ik. Als ik het echt had geweten, had ik die rekening niet opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door ksande