Klacht: Vergoeding

op 29 december 2009 over Namen en Zo in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Omschrijving klacht

Ik had een bord besteld a 120 euro voor kerst. Door een produktiefout zou dit niet op tijd klaar zijn, wat ik wel telefonisch door heb gekregen en ook de hoofreden was dat ik het bij deze firma heb besteld. Nadat ik ZELF contact heb opgenomen, bleek dat ik het bord pas na kerst bezorgd kreeg. Er werd in eerste instantie niks gezegd over een vergoeding. Dit heb ik daarna wel gevraagd en er zou een vergoeding zitten bij de bestelling. Vandaag kreeg ik deze binnen en wat blijkt? Er zit een tegoedbon van 150 euro in, alleen te besteden bij Namen en Zo!!

Gewenste oplossing

Ik wil of 15 euro op een tegoedbon als VVV Iris cheque of gewoon die 15 euro teruggestort.
Ik heb niks aan een bon van 15 euro te besteden bij Namen en Zo, want ik heb geen vertrouwen in deze firma. Ze beloven te leveren, doen dat vervolgens niet (op tijd). Je moet zelf bellen wil je dat te horen krijgen, ze geven niet eens een vergoeding. Om dat te krijgen moet je eerst kwaad worden en vervolgens willen ze dat je weer bij hen bestelt! Hierover bel ik met het bedrijf en dan wordt me doodleuk gemeld dat ze hun best hebben gedaan en hier niks meer aan gaan doen. Ik moet de bon maar als kado aan iemand geven! Dus ook nog onvriendelijk ook!

Alle klachten die gemeld zijn door lmn1984