Klacht: naheffing portkosten

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2.34€..code zo1.170601.002505

2.34€…code z02.170530.502461……..als de afzender niet genoeg frankeert , moet de rekening niet bij de ontvanger terecht komen , ik dus ……bij deze graag een oplossing voor dit.

M.V.G
Louis Mandos
Zijlstraat 7c

5382KE Vinkel.

Gewenste Oplossing:

bij volledige kwijtschelding

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juni 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Mandos,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het als geadresseerde niet prettig is om porto kaarten te ontvangen. Graag geef ik u meer informatie.

We zullen uiteraard altijd proberen om de porto kaart naar de afzender te sturen, dit is helaas in uw geval niet mogelijk geweest en dan ontvangt u als geadresseerde dit verzoek. U bent echter als geadresseerde niet verplicht om deze kosten te betalen. Ik heb deze kosten daarom voor u afgeboekt. U hoeft niet te betalen en mag de porto kaarten wegdoen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door louis 1