Klacht: Nabetaling Eon

op 19 juli 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De firma Directpay schijnt n openstaande vordering jegens mij opgekocht te hebben van Eon. Ik heb hierop gereageerd over welke vordering dat moet zijn omdat alle betalingen gedaan zijn. Dit heb ik hier zwart op wit. Het schijnt over de termijn van Oktober 2015 te gaan. Vreemd genoeg ben ik per 1 oktober geen klant meer bij Eon. Vanwaar deze factuur heb ik Directpay gevraagd. Ik kreeg hierover een zeer wazig antwoord maar kwam hier op neer dat ik maar gewoon moest betalen. Nu wordt ik niet warm of koud van welk incassobureau dan ook maar weet wel dat ze uitleg moeten geven over de situatie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als men mij precies uitlegt om welke rekening het gaat en van welke maand. Oktober 2015 was ik geen klant meer van Eon dus ik zie niet in waarom ik moet/zal betalen. Komt men met een goede uitleg dan betaal ik per omgaande.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wout Westerhout