Klacht: Naar personeel

op 25 december 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Filiaal Velserbroek:
Woensdag 20 december 2017 meegemaakt dat twee dames van de Bruna je als klant je ‘ t gevoel geven dat je geen Nederlands kunt lezen en dom bent als je niet snapt dat je geen recht hebt op een Nijntje tas bij aankoop van een velletje postzegels en kerstkaart van in totaal 18 euro. Teksten gehoord als ‘dat heb ik u net ook al gezegd’ (ooit wel eens gehoord van andere bewoordingen….) En ‘dat staat in de kleine lettertjes’.
Buiten dat moest ik extra wachten omdat deze dame een privé gesprek voerde met de klant voor mij.
Ik denk dat deze twee dames echt zorgen voor een lagere omzet. Nooit gehoord van de klant is koning zeker. In ieder geval verliezen ze in mij een klant. Ik ging er met een heel maar gevoel vandaan, en dat ging niet om het niet krijgen van de tas maar de klant onvriendelijkheid.

Zou beter geweest zijn als er meer geduld zou zijn opgebracht en zou zijn nagedacht over andere bewoordingen ipv het herhalen van niet begrepen uitleg.
En graag geen privé gesprekken als er nog klanten wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruna

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruna123