Klacht: Na twee dagen Telfort valt verbinding tv al uit – monteur komt pas week later!

op 03 augustus 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen maandag was de eerste dag van ons abonnement voor een Alles in één pakket van Telfort. Een vriendelijke monteur van Guidion heeft dit voor ons geïnstalleerd. Alles werkte. Twee ochtenden later echter blijkt de tv niets meer te doen. Vele gesprekken met de helpdesk van Telfort én Guidion later (en plusminus 3,5 uur in totaal) nog steeds geen tv. Ondanks de belofte van Gideon terug te bellen is dit niet gebeurd. Hierop hen weer gebeld, waarop werd aangegeven dat \’op zijn vroegst\’ maandag een monteur kan komen, die ook in de wijkcentrale moet kijken. Waarop na een telefoontje met Telfort wordt aangegeven dat ze toch echt de afspraak met Gideon hebben dat dergelijke problemen binnen 48 uur moeten worden opgelost, en ik dat maar aan Guidion moet vertellen. Lijkt mij iets aan Telfort om dit op te lossen – ik heb ten slotte bij hen een abonnement afgesloten.

Als er nog voor het weekend (het is nu donderdagochtend) een monteur langskomt om het probleem te verhelpen. Daarna de kosten van het abonnementsgeld van de afgelopen week retour.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies Boot-Maris