Klacht: Na twee dagen mijn pakket nog niet bezorgd

op 15 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 11 september zou een pakket bezorgd worden tussen 14.45 uur en 17.15 uur. Om 17.15 staat er een bericht excuses, het pakket komt zo snel mogelijk. Dan: pakketbezorger is onderweg. Daarna: verwacht bezorgmoment woensdag 10.35 – 12.35 uur.
Woensdagmorgen melding bezorgmoment 13.45 – 16.15 uur.
Om 16.15 is de status: in het sorteercentrum.
Daarom gebeld naar post.nl
Krijg ik te horen: dit nummer kost ….(geluid valt weg) ….. cent per minuut.
Telefoniste zegt dat het pakket gepland staat 14.45 – 17.15.
16.15 uur excuses voor de vertraging.
17.20 uur pakketbezorger is onderweg.
Nu, 19.45 uur nog geen pakket Hier heb ik dus al 1.5 snipperdag voor opgenomen. En nog niets binnen.
Kijk ik op mijn telefoonrekening zijn de kosten van het telefoontje € 7,27
Dit wordt dan wel een heel dure grap.
Wanneer moet ik nu weer vrij opnemen? Kost me weer zeker een halve dag.

Gewenste Oplossing:

Aangeboden excuses, minimaal 1.5 dag terugbetaald en ook de telefoonkosten naar post.nl terugbetaald.
Zo'n telefoonnummer hoort gratis te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Holt, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat u hier van baalt, zeker als u er speciaal voor thuis was gebleven. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Heeft u voor mij de TrackTrace-code van dit pakket? Dan kan ik met u meekijken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Anita Holt

3 maanden geleden - Dankuwel, gisterenavond om 20.45 uur is het pakket alsnog bezorgd. Als ik de € 7.26 terug kan krijgen, dan neem ik hier genoegen mee. Want ik vind dat als je vragen hebt voor zo'n probleem, dat je er niet €1,00 p.m. voor zou moeten betalen. Dit vind ik absurd duur, en niet klantvriendelijk. Met vriendelijke groet. Anita Holt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Holt,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te horen dat uw zending inmiddels is bezorgd. U geeft aan dat u graag alsnog de belkosten terug wilt. Als u het nummer 088 - 22 55 555 heeft gebeld van onze klantenservice, geldt een lokale tarief. Ik kan hier niet in voorzien aangezien dit om gevolgschade gaat en dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden.

Ik wil u uiteraard wel mijn excuses aanbieden voor al het ongemak dat is ontstaan. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Holt