Klacht: na telefonisch benaderd door essent , totaal geen medewerking !

op 29 september 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

woedend ben ik op dit bedrijf , dat een slordige administratie heeft en hun schuld daarover niet willen bekennen en mij telefonisch benaderd , na een klacht via deze site , een drammerige dame die denkt mij te overbluffen om de schuld bij mijn ouders ( bijna 90 jaar )te kunnen leggen .
mijn ouders , die 3 jaar geleden van brabant naar friesland zijn verhuisd en al vele jaren klant zijn bij essent , kregen in hun nieuwe woning een voorschot bepaald en dat hebben ze altijd netjes betaald .
nu is er in die 3 jaar geen meterstand doorgegeven, terwijl er wel een meteropnemer is geweest en nooit echt nooit is hier door essent op gereageerd.
nu kwam mijn moeder dit jaar in een verpleeghuis en ben ik hun administratie gaan doen en zag dat begin dit jaar het voorschot ineens ruim 150 euro omhoog was gegaan ( nog steeds zonder jaarafrekening te hebben gehad )
ik ben toen gaan bellen en het meisje van de klantenservice gaf aan dat er een hele hoop fout zat.
nu moeten mijn ouders ruim 1100 euro terugbetalen omdat het voorschot al die jaren te laag was.
krijg ik als antwoord van de dame die mij belden over mijn klacht…..hadden mijn ouders de standen maar moeten nakijken !!!!
mijn moeder kan bijna niets meer en mijn vader is bijna blind .
ik vind dat ze wel erg makkelijk de schuld bij een ander leggen en hun eigen verantwoordelijkheden niet nemen.
heb ik de dame ook verteld ,maar ze werd “netjes”kwaad op mij en ongeduldig en zei dat ze gewoon moesten betalen .
ik laat het hier niet bij zitten en ga zeker verder o.a. de ombudsman en evt. rechter.
zij vertelde mij dat ik kon doen wat ik wilden maar van hun uit komt er geen tegemoetkoming.
ik vind het : oude mensen oplichten !!!!!!

en waarom is mijn klacht van 25 september van deze site af ????

Gewenste oplossing

kwijtschelding !
ik wil zelfs geen tegemoetkoming meer .
zo snel mogelijk een andere leverancier !

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 september 2011 om 08:15 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klacht van 27 september op deze website in behandeling. Binnen drie weken zal de verantwoordelijke afdeling contact met u opnemen.
Omdat wij uw eerdere klacht nog in behandeling hebben, sluit ik deze klacht. U klacht blijft dus wel bij ons in beeld.

Angelique
Essent medewerkster

Heeft op 24 oktober 2011 om 14:15 geantwoord

geen oplossing !!!!!

ze vinden dat mijn ouders van bijna 90 beter hadden moeten opletten en ze geven hun eigen fouten niet toe....slecht bedrijf !!!!!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pejori22