Klacht: Na ruim een maand nog geen reactie op klacht

op 08 oktober 2011 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb op 3 september een USB modem gekocht bij Phonehouse in Haarlem. Echter het ding is niet aan de praat te krijgen, ondanks het feit dat ik heel handig met dit soort dingen ben en uren heb geinvesteerd om het probleem op te lossen. Ik heb per mail een klacht ingediend en een ticketnummer gekregen. Sindsdien heb ik niet meer gehoord. Ik heb zelf een paar maal gebeld, het enige commentaar dat ik krijg is dat de klacht in behandeling is. Het is niet bekend hoe lang de oplossing op zich zal laten wachten. Intussen heb ik geen mobiel internet (wat ik wel DRINGEND nodig heb) en betaal ik 10 Euro per maand voor een hoop sores.

Ik wil mijn geld terug en het contract annuleren. Binnen een week.

Heeft op 18 oktober 2011 om 14:51 geantwoord

WAARDELOOS!!! Ik weet niet of mijn vorige bericht is doorgestuurd daarom nogmaals. Na anderhalve maand heb ik nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Phonehouse blijft reageren met melding 'in behandeling genomen' nu ook richting klacht.nl, dat vind ik ronduit brutaal. Ofwel er is nog steeds geen oplossing.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 18 oktober 2011 om 16:11 geantwoord

Via deze weg wil ik laten weten dat alle email in behandeling wordt genomen. In overleg met winkel en fabrikant is het doel om een oplossing te vinden. Mocht dit in uw geval tot op heden niet het geval zijn dan verneem ik dit graag via tph.klantenservice@gmail.com

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Phone House beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eli7