Klacht: Na reservering en volledige betaling totaal geen reactie!

op 11 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 aug. hebben wij een 8 persoons huisje gereserveerd ol de Katjeskelder. Daarbij heb ik de rekening direct volledig voldaan.
Tot op heden heb ik niets meer vernomen van Roompot ondanks de vele mails en telefoontjes mijnerzijds.
Ik eis per direkt het volledige bedrag terug zodat wij ergens anders een vakantie kunnen gaan boeken.
Dit is echt te gek voor woorden!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling volledig bedrag
Boeking staat op Buding (00017384288000)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 september 2017 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J. K