Klacht: na overzetten nummer geen bereik

op 05 oktober 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 spetember was nummerportering mogelijk, Op 18 september afgesloten van KPN, Simpel meldt via SMS dat ik aangemeld ben via de nieuwe simkaart. Ik kan echter niet bellen en heb geen internet bereik. 7 keer gebeld met klantenservice, die nu eens oplossing “op elk moment”, dan binnen enkele uren en dan “geen flauw idee, een tijdje terug was hetna drie dagen opgelost” opperen. Dus de oorzaak, noch inschatting van oplossing is niet duidelijk en ik kan niet bellen.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik kan bellen met mijn oude nummer en gecompenseerd wordt voor vier dagen (en langer) alleen kunnen bellen met andere telefoons en telefoons van derden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door voswis