Klacht: Na een jaar nog steeds geen effect!

op 04 maart 2017 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Een jaar geleden heb ik een contract gesloten voor 24 maanden. Er zou voor een maandbudget van € 45,- een ‘mooie campagne’ opgezet kunnen worden, die resultaat zou moeten opleveren. Voor de goede orde: dit maandbudget komt bovenop de € 190,- vaste maandkosten.
Na een paar maanden heb ik mijn beklag gedaan, omdat ik totaal geen effect bespeurde.
Vervolgens heeft men mijn overgehaald, het maandbudget te verhogen naar € 110,-! Daartegenover heeft men mijn aangeboden mijn website geheel te ‘verbouwen’ en te verzorgen op hun kosten.
We zijn nu een jaar verder en – ondanks verscheidene keren contact met hen op te nemen – nog steeds geen enkel effect. Zeggen en schrijven denk ik 1 (één!) klantje te hebben kunnen ‘scoren’ dankzij de Googlecampagne!!!!
Dus: in een jaar tijd ruim € 3000,- besteed, zonder enig resultaat……
Ik kreeg nu wederom een aanbieding (!) in de vorm van een bonus: ik mocht op hun kosten kiezen uit: maandelijks het budget met € 40.- of € 50,- verhogen, óf dit bedrag als mindering op mijn maandbijdrage krijgen. Natuurlijk stond hier iets tegenover: ik moest dan wél voor 24 maanden bijtekenen! Dus: een jaar voordat het eerste contract voorbij is, wil men al het vervolgcontract veiligstellen.
Ik heb (nog steeds vriendelijk) gezegd, dat ik het een mooi voorstel vond, maar dat ik toch wel een kleine aanvulling hierop wilde:
Mijn voorstel was het volgende:
Na een jaar (einde eerste contractperiode) gaan we bekijken, of het verhoogde maandbudget de beoogde resultaten teweeg heeft gebracht; de meetwaarden hiervoor zouden zij mogen opstellen. Zo niet: dan ben ik vrij het contract onmiddellijk te beëindigen,
Hierop werd de ‘leidinggevende’ gebeld om de vraag voor te leggen. Het voorstel werd meteen afgewezen.
Ik ben erg lang zeer loyaal geweest naar deze club; ze beloven steeds dat het goed gaat komen: ‘Het heeft tijd nodig, maar het gaat zeker komen!’
Nu is voor mij de maat vol!

Ik ben nu alleen tevreden, als ik per direct kan stoppen met deze club, zonder vergoeding. Waarom zou ik nog een 'boete' moeten betalen? Immers: ik heb al ruim € 3.000,- betaald, zonder er iets (dat me voldoende zekerheid geeft m.b.t. het terugverdienen) tegenover staat.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wvwoerkom