Klacht: na bevestiging opdracht komen ze steeds opnieuw met een aanvullende nota

op 18 februari 2018 over ZNEB Expertise en Taxatie in de categorie Aannemers

Met ZNEB is het slecht zaken doen. Na de gesloten overeenkomst nemen ze de schade op en komen met een concept. Het commentaar daarop kan alleen verwerkt worden ná eerst een forse aanvullende nota te hebben voldaan. Heel vreemd, want dat was inbegrepen in de overeenkomst. Omdat alles al betaald was, dan toch maar besloten die grote aanvulling ook nog eens te betalen. ZNEB bekijkt dan het commentaar en komt nog met wat vragen. Die heel kort beantwoord (want we weten inmiddels met wat voor bot bijltje hier gehakt wordt) komt dat niet tot een eindrapport, omdat eerst nóg een keer aanvullend moet worden betaald. Wat een slechte zaak. Het rapport rammelde van alle kanten, dat natuurlijk de reden was dat de (onvoldoende opgeleide) expert Jim Mertens in zijn geknakte wiek was geschoten. Heel jammer en gemiste kans. Bevreemdt niet te lezen dat deze tent al gefailleerd is. Volgend faillissement duurt vast niet lang meer ;(

Het conceptrapport alsnog zonder kosten behoorlijk afmaken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZNEB Expertise en Taxatie

Reactie van de melder van de klacht Suzanna L

7 maanden geleden - ZNEB wil niet reageren of de klacht afhandelen. Heel kinderachtig en niet oplossingsgericht. Wel het ultieme bewijs van een terechte klacht!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZNEB Expertise en Taxatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanna L