Klacht: na betaling product niet ontvangen

op 05 september 2016 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4-9-2016 op eticketbeurs.nl festival tickets gekocht, vervolgens niets ontvangen. Mail gestuurd naar eticketbeurs, vooralsnog geen reactie ontvangen.
Transactie van €81,- voldaan op 4-9-2016 om 17:16u, maar geen product ontvangen !!
Ik verwacht een correcte afhandeling van deze zaak.
Geld terug of alsnog mijn tickets toegestuurd krijgen.
Graag zie ik spoedig uw reactie tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de tickets heb ontvangen of mijn geld terug gestort heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariellevaassen