Klacht: na betaling nooit een huurauto gezien

op 02 augustus 2017 over Easyterra in de categorie Autoverhuur

Ik heb bij Easyterra online een auto geboekt en betaald voor een week in Nice. Bij vertrek op Schiphol de organisatie nog gebeld dat mijn vlucht een uur vertraagd was. Bij aankomst bleek de balie gesloten. Ik kon telefonisch niemand bereiken en kon via andere organisaties alleen maar auto’s huren voor minimaal 200 euro per nacht. De volgende ochtend easyterra gebeld om te vragen of ik de auto alsnog kon gaan halen. Dit werd toegezegd. Ik ben weer 100 km terug gereden naar Nice en bij aankomst bleek de huurauto helemaal niet in het systeem te staan. Toen ik vanaf de balie naar easyterra Nederland belde kreeg ik te horen dat ze niets voor me konden doen! Een schriftelijke klacht is nooit door easyterra in behandeling genomen. Ik ben het geld van de huurauto kwijt en heb ter plekke veel kosten moeten maken. Een hele dure vakantie voor me en veel tranen gelaten over de oplichters van Easyterra

Ik zou al tevreden zijn met een excuus en terugbetaling van mijn huurauto die ik nooit gekregen heb!!!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Easyterra over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke.bakker3