Klacht: Na betaling geen code geleverd + teveel in rekening gebracht

op 26 juli 2017 over iGiftcards.nl in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb via iGiftcards.nl een Paysafecard t.w 25 EUR per telefoon aangeschaft. de kosten zouden 36,06 bedragen. Na complete betaling is de code niet per mail geleverd en is de verbinding niet automatisch verbroken waardoor de telefoon door bleef bellen en uit eindelijk nogmaals 16 euro er bovenop rekende totaal prijs 52 EUR,

Na contact met de klantenservice van iGiftcards.nl kreeg ik een mail terug dat de betaling niet compleet was waarop ik boos reageerde die dat wel was. ( aangezien ik bewijs van mijn provider heb waar het bedrag op staat samen met hun telefoonnummer ). Na het versturen van deze log kreeg ik een mail dat hun payment provider de betaling niet kon vinden. Ik weer dat logboek gestuurd. Ik wordt kortom gewoon opgelicht want men zegt de betaling eerst niet compleet is dus ik zou zo dubbel betalen. Vervolgens is de hele betaling kwijt en wel bij mij op het factuur berekend. Daarnaast zijn er veelste veel kosten gerekend

De Paysafecard t.w 25 EU geleverd wordt en de teveel berekende kosten gecrediteerd worden van 16 euro

Alle klachten die gemeld zijn door ykleij72