Klacht: Na annulering van mijn bestelling, geen geld terug

op 14 februari 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Eind november 2017 heb ik een vest besteld. Ik wist dat het langer zou duren omdat het een pre order was. Ik zou het in de week van 18 december binnen krijgen maar dat is dus niet gebeurt. Na vele malen keren mailen/ berichten via facebook en berichten via whatsapp kreeg ik te horen dat er wat mis was gegaan en ik het in de week van 20 januari zou krijgen.
Weer niks ontvangen.. en contact opgenomen. Uiteindelijk heb ik een paar dagen geleden laten weten dat ik mijn geld terug wil. Ik kreeg afgelopen maandag een app terug dat ik binnen 24 uur een automatische betaalbevestiging zou krijgen. Tot nu toe niks ontvangen..
Ik moet er elke keer zelf achteraan, krijg dezelfde antwoorden maar er gebeurt vervolgens niks. Ik wil mijn geld terug!!!!

Wanneer ik mijn geld terug heb.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 17 februari 2018 om 12:01 geantwoord

Goedemorgen Rebecca,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij hebben de klacht nagekeken in ons systeem. Volgens onze administratie is deze klacht inmiddels opgelost en is jouw geld retour gestort naar het desbetreffende rekeningnummer.

Onze excuses voor het ongemak en het vervelende verloop!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Rebecca jill