Klacht: Na aankoopn E.bike voldoet deze niet aan het gekochte product

op 05 september 2016 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

In november 2015 heb ik de aston gekocht type 2016 voor 2100€.
Na 3 dagen is de fiets geleverd.de eerste oplading was al binnen de 60 km.dit bleef zo terwijl er 150 km op een accu is beloofd.
De automatische verlichting zit er ook niet op alleen de koplampgaat bij schemer aan.
Het beloofde remlicht zit er niet eens op.
Meerdere keren contact gezocht het antwoord is steevast u wordt teruggebeld nou dat gebeurt nooit.
3 keer in meppel geweest het uitgelegd en er werd beloofd er komt een update u krijgt een nieuwe accu de fiets wordt aangepast zodat de verlichting voor en achter aangaat,maar je hoort niks meer
de 3devkeer moest ik de fiets maar meenemen naar Meppel dan was het zo klaar,dus niet de fiets moest blijfen nen a bellen hoe zit het met de fiets want ik zat dus zonder fiet kwam hij naar 14 dagen thuisgebracht door amslod.ik schrok er zat een bekraste beschadigde accu in ik zeg dit is toch niet de bedoeling,ja zegt die man die komt uit een demo fiets.hevig teleurgesteld heb ik de fiets maar aangepakt.en toen werdt het donker en de koplamp gaat aan achter niet en hoe ik ook op de accu op het knopje druk hij brandt niet.Ik weer gebeld de toon was al niet vriendelijk bij hun brande hij wel en op een type fiets 2015 zat en kan geen automatisch achterlicht was zijn antwoord ,hij zij als de monteur in de buurt is komt hij wel.We zijn een week verder en ik heb niemand gezien 60 km gefietst en accu leeg en geen achterlicht en geen contact mogelijk.Zo ga je niet met klanten om ik vind dit schandalig op een aangetekende brief krijg je zelfs geen antwoord.

De fiets 100% in orde zoals beloofd bij aankoop.
De fiets opruilen voor een nieuwe fiets die wel voldoet zoals beloofd
de fiets terug nemen en mij mijn geld terug doen.kan ik opzoek naar een fiets die wel aan de voorwaarden voldoet.

Alle klachten die gemeld zijn door evertstoker