Klacht: Na 9 weken nog geen duidelijkheid over de terugkomst van mijn iPhone.

op 29 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

30 augustus is mijn telefoon opgehaald door proassist. iPhone had een barst in het scherm en dit valt onder mijn verzekering. Vervang telefoon is een palm met windows systeem erop, vreselijk ding.
Ten eerste wil ik melden dat het gewoonweg vreselijk is dat er altijd onduidelijkheid en andere verhalen worden verteld wanneer je contact opneemt met dit bedrijf. Niemand lijkt daadwerkelijk te weten waar die mee bezig is en je van fatsoenlijke informatie te kunnen verzien is al helemaal een ramp.
Na 10 dagen heb ik proassist gebeld met de vriendelijke vraag of er al informatie kon worden opgevraagd over mijn iphone. Er werd mij verteld dat dit pas na 2 weken mogelijk is. Oke dit is te begrijpen.. Na 4 weken heb ik proassist weer gebeld met dezelfde vraag en werd mij verteld dat mijn iPhone in een extern reparatiecentrum lag. Proassist kan hier alleen contact mee opnemen via de mail. Nadat ik erom moest vragen of dit dan kon gebeuren werd hier pas op doorgegaan. Na reactie van het extern reparatiecentrum zou mij terug gebeld worden. Dit gebeurde niet. Na 2 weken besloot ik om maar weer naar proassist te bellen. Er werd mij gemeld dat het reparatie centrum nog steeds niet gereageerd had. Ik zou terug worden gebeld als dit wel het geval zou zijn. Nog diezelfde week besloot ik om opnieuw contact op te nemen met proassist. Nog steeds geen reactie van het reparatiecentrum. Nadat ik zelf met de “oplossing” kwam dat het misschien een goed idee zou zijn om nog een mailtje te sturen werd dit zogezegd dan gedaan. Ze zouden mij weer terug bellen als er een reactie was. Na 1 week heb ik weer met proassist gebeld en werd mij verteld dat mijn iPhone nu naar een iPhone reparatie centrum was gebracht omdat het extern centrum er na vele weken was achtergekomen dat mijn telefoon daar niet te maken viel. Met dit centrum valt helemaal geen contact op te nemen. Waarom dit zo is kon mij niet verteld worden. En dit noemt zichzelf the service company… Vandaag heb ik weer naar proassist gebeld met de vraag of ik informatie kon opvragen over mijn iPhone. Het was nog steeds niet mogelijk. Proassist vraagt een statusupdate op aan het iPhone reparatie centrum en hier werd geen terugkoppeling op gegeven. Mijn vraag: Waarom is mijn iPhone niet rechtstreeks naar een iPhone reparatie centrum gestuurd. Dit leek me wel zo logisch. Hier werd op geantwoord dat Apple het contract met dit reparatie centrum had verbroken omdat hier zo veel misging. Erg geruststellend… Nu werd het gesprek afgesloten met: Ik wil graag een beroep doen op uw geduld.
Ondertussen werd mij ook nog in de 2 keren dat ik contact had met proassist verteld dat mijn iPhone misschien helemaal niet te maken zou zijn. Dit zou betekenen dat ik een nieuwe zou krijgen. Iedereen waarmee je spreekt lijkt geen idee te hebben waarover hij of zij het heeft. Dit is vrij irritant.
Al met al ben ik erg ontevreden over deze ergerlijke situatie. Dat mag wel duidelijk zijn. Ik heb een Palm telefoon, overigens nog nooit van gehoord en kan hiermee niet gebruik maken van mijn internet bundel. Deze telefoon werkt namelijk niet fatsoenlijk. Laat staan dat er whatsapp op gezet zou kunnen worden.

Compensatie voor mijn telefoonrekening die ver over mijn normale uitgaven gaan voor mijn abonnement per maand. Ik wil zsm een gelijkwaardig leentoestel ontvangen waarmee ik gebruik kan maken van mijn internet bundel en waarmee ik kan whatsappen. Ook is het van groot belang dat mijn iPhone zo spoedig mogelijk terug geleverd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Nastie