Klacht: na 4 weken nog geen volledige douchecabine

op 02 november 2011 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

op 7 oktober gingen we beginnen met de oude douche te slopen en de nieuwe cabine uit te pakken
de douche bak was beschadigd en stond bol en 2 glazen deuren waren kapot gelijk gebeld en nieuwe douchebak besteld en 2 deuren de douchebak werd geleverd na enige telefoontjes maar t was niet de goede maat wachten op de glazen deuren maar die kwamen niet weer gebeld en toen kwamen we er achter dat de deuren nog niet besteld waren dus dat gebeurde en gelijk weer een nieuwe douche bak besteld
daar ging weer een week overheen en toen werd eerst op een vrijdag een doos met een afvoertje afgeleverd
weer gebeld en de rest was onderweg en wat scherts onze verbazing vandaag werden er twee douchebakken geleverd waar we er een van konden gebruiken gelijk weer gebeld dat er weer iets fout was gegaan met de bestelling
we kunnen nu na 4 weken ploeteren en bellen nog niet onze douchecabine in elkaar zetten laat staan gebruiken
we zitten op een camping en kunnen gelukkig voor 1euro p.p.per dag douchen dat komt ons in 4 weken al op meer dan 50 euro te staan en de monteur die de douchecabine kwam plaatsen hebben we voorrijkosten moeten betalen en we zitten nu nog op 2 douche deuren te wachten dus al met al een doffe ellende
als we dit allemaal hadden geweten dan hadden we wel in de winkel een douchecabine gekocht

we hebben 15 euro onkosten vergoeding gehad maar dat vinden wij geen goede vergoeding mede dat wij door deze ellende ook nog onkosten moeten maken om ergens in een of andere camping douche te douchen
wij zijn al met al helemaal niet blij met koopgoedkoop.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 04 januari 2012 om 09:09 geantwoord

Klant heeft de nazending van zijn douchecabine ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk van katwijk