Klacht: na 3,5 maand nog geen VOIP en internet

op 22 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind oktober 2017 heb ik een contract getekend voor VOIP en internet (heb al telefoon van Belcentrale). Nu 3,5 maand later heb ik nog geen aansluitingen. Wel een paar maal mensen over de vloer gehad, maar die konden niets doen, omdat er in de extra getrokken kabel door KPN nog geen DSL was aangesloten!! KPN zegt, dat de DSL wel is aangesloten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als alles het doet, zowel internet als VOIP.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Geeke