Klacht: Na 3 weken een betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen.

op 12 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 weken een betaalde bestelling nog steeds niet ontvangen.
Inmiddels heb ik 2 keer contact gehad met klantenservice en die laten mij weten dat ik moet wachten tot 24 juli alvorens een nieuwe zending gestuurd gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Zoals door Collectclub wordt aangegeven wil ik nu een levering binnen 5 werkdagen!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door meccano1