Klacht: na 3 maanden nog steeds geen geld retour na retour zending

op 29 september 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 3 juni 2011 is € 49,90 van mijn rekening afgeboekt. Op 7 juni 2011 heb ik de Dr. Chian aflankthee ontvangen. Ik kreeg na het innemmen van de thee erge maagzuurklachten en ben er na een paar dagen mee gestopt ook nadat ik contact had gehad met de klantenservice van Tommy Teleshopping. Deze klacht was hun niet bekend ik zou er mee stoppen omdat mijn maag schrijnbaar overgevoelig was voor het een of ander wat in de thee zat. Ik kon het aangebroken pakket gewoon retour sturen omdat mijn 30 dagen nog niet voorbij waren en ik zou het geld terug krijgen. Op 20 juni 2011 heb ik het pakket retour gestuurd en heb tot nu toe 29 september nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik heb ook nog op 26-8-2011 en 1-9-2011 een e-mail gestuurd aan de klantenservice maar daar heb ik geen reactie op terug ontvangen.

Ik wil graag mijn geld terug ad € 39,95.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 04 oktober 2011 om 09:32 geantwoord

Controle retourzending, storting doorgegeven aan de afdeling administratie.

Heeft op 14 oktober 2011 om 14:34 geantwoord

14-10-2011 ik heb nog steeds geen geld retour gestort gekregen !! en wacht nog steeds op mijn geld.

Alle klachten die gemeld zijn door CDillema