Klacht: Na 3 maanden nog niets geleverd

op 24 januari 2014 over overhemd-stropdas.nl in de categorie Kledingwinkels

Via internet een mooie winterjas gevonden, voor een lage prijs. Ik natuurlijk eerst de website gegoogeld maar ondanks de vele klachten over de website eigenwijs toch besteld. Had ik niet moeten doen. In principe kwam de jas binnen 2 weken met de post, maar het was de verkeerde maat. Jas teruggestuurd en zelfs netjes de verzendkosten vergoed gekregen. Nu 3 maanden later, wacht ik nog steeds op de winterjas in de juiste maat. Na intensief mail-contact wordt er nu ook niet meer op mijn mail gereageerd en zoals bekend wordt de telefoon nooit opgenomen.Wees niet zo eigenwijs als ik, en bestel gewoon niets bij deze website. Je bent óf je geld kwijt, óf je winterjas wordt ze zomer erop pas geleverd.

Ik wil mijn bestelde jas, met korting, en wel vóór de winter voorbij is graag. Dat is dus 21 maart.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar overhemd-stropdas.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door overhemd-stropdas.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat overhemd-stropdas.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

overhemd-stropdas.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 19:27 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Het bestelde artikel had een geschatte levertijd van twee maanden, dit stond op de website duidelijk vermeld.

Inmiddels is de bestelling verstuurd.

Stefano Dihal

Heeft op 17 februari 2014 om 14:12 geantwoord

Tot op heden geen jas ontvangen, de klacht is dus nog NIET opgelost!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van overhemd-stropdas.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Anniiiek