Klacht: Na 3 maanden en half , GEEN bestelling – GEEN reacties op emails en berichten

op 03 augustus 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 03/04/2017 heb ik een (Wandbord”geluk”) besteld bij Dycla Living.
Tot op heden 19/07/2017 nog niets ontvangen , ook geen reacties op ettelijke emails, facebookberichten etc,

Gewenste Oplossing:

Graag mijn bestelling ontvangen deze maand of teruggave geld, zoniet zie ik mij verplicht van een stap verder te gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juanx