Klacht: Na 20 weken nog geen levering

op 27 september 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Wij hebben op 28-05-2011 een Swisse Sense bed besteld. Waarop op de orderbon de levertijd was genoteerd van +/- 14 weken. De week van de bestelling waren zijn van overgestapt naar een nieuw order systeem. Na een nieuwe orderbevestiging te hebben ontvangen viel me meteen op dat de order pas in wk 19 zou worden geleverd. Vorig week contact opgenomen met klantenservice van Swiss Sense en die vertelde dat de afdeling logistiek contact met mij zouden opnemen. Het is vandaag 27-09-2011 en nog geen telefoontje. Vandaag weer gebeld met de klantenservice en hier word mij medegedeeld dat het bed binnen is, maar niet kan worden uitgeleverd. Duidelijk wordt dat het topmatras pas eind oktober kan worden geleverd. Dan zit ik op 24 weken levertijd. Swiss Sense heeft mij niet laten weten dat er vertraging zit in de levering.

Toen ik een nieuw bed wilde bestellen, had ik meteen gezegd dat ik nooit meer een ” Beter Bed bed wil” Maar helaas bij thuiskomst kwam ik er achter dat Swiss Sense en Beter Bed dezelfde eigenaren hebben. Nu snap ik waarom de service zo slecht is!!!

Mijn advies ” koop nooit iets bij Beter Bed of Swiss Sense”
Service van dit bedrijf is slecht! dat was 10 jaar geleden zo en is nog steeds niet veranderd!!!

Mogen ze zelf bedenken en dan ga ik wel nadenken of ik daarmee genoegen neem

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sharita.gonesh