Klacht: Na 2 maanden nog steeds niks!!

op 12 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 7 juni (ruim 2 maanden geleden!!!) heeft de verkoper een pakket ingeleverd in een duits filiaal van DHL. Dit pakket is op 9 juni binnengekomen in Köln en ligt sindsdien te \”wachten\”. Ik heb contact gehad met PostNL, die hebben nog niks ontvangen. Ook heb ik contact gehad met DHL DLD, die geven aan dat dit niet normaal is en vragen mij of de verzender een onderzoek/reclamatie te starten. Echter geeft de verkoper aan dat hij hier geen tijd voor heeft en hij het pakket correct verzonden heeft.. Wat moet ik nu doen?

Zending: CY605324336DE

Di, 07.06.2016 18:57 Uhr Deutschland Die Sendung wurde vom Absender in der Filiale eingeliefert.

Mi, 08.06.2016 20:18 Uhr Neumünster, Deutschland Die Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.

Do, 09.06.2016 06:12 Uhr Köln, Deutschland Die Sendung wurde im Ziel-Paketzentrum bearbeitet.

Do, 09.06.2016 07:55 Uhr Köln, Deutschland Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

Wanneer ik mijn pakket OF aanschafprijs ontvangen heb ben ik tevreden...

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:22 geantwoord

Goedemiddag,

Goed dat u via deze weg te kennen geeft uw pakket nog steeds niet ontvangen te hebben. 2 maanden is natuurlijk wel een extreem lange periode voor een pakket om vanuit Duitsland zijn bestemming in Nederland te bereiken. Naar alle waarschijnlijkheid is dit pakket dan ook retour gegaan naar de afzender ivm een incompleet label of onbekend adres. DHL Parcel Nederland heeft dit pakket namelijk nooit in handen gehad.
In dit geval kan de verzender dit het beste oppakken met de Deutsche Post om te kijken wat de oorzaak is dat uw zending Nederland nooit heeft bereikt.

Tom Vergeer
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M.arco