Klacht: Na 2 maanden nog steeds blokkade preventel

op 18 augustus 2016 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

Na een vordering van KPN een blokkade gekregen bij preventel. 2 maanden geleden de vordering tot op de laatste cent voldaan. Volgens de website van preventel zou de blokkade dan verwijdert moeten zijn, maar helaas 2 maanden verder staat hij er nog steeds op. Preventel zelf heeft schijnbaar geen emailadres en/of telefoonnummer wat ik overigens zeer slecht vind ! Het is toch apart dat een bedrijf niet te bereiken is , alleen per (ouderwetse) brief en zelfs dan is het afwachten of je reactie krijgt….Dus ben en blijf je afhankelijk van de provider waar je de vordering hebt gehad…Na veel heen en weer bellen kreeg ik een mail van de KPN dat ik per vandaag een abonnement kon gaan afsluiten. Ik ben naar de telefoonwinkel gegaan maar helaas pindakaas de blokkade staat er nog steeds op…. opnieuw gebeld, de medewerkster van KPN zei dat de melding doorgegeven was en dat het nog wel twee weken kan duren ! Vind dit zeer zeer slecht zeker gezien de website waar overduidelijk staat dat bij betaling het na 10 dagen wordt opgeheven…..waarom moet dit zo moeilijk gaan ? Het lijkt mij toch dat het heel snel opgelost kan zijn ? Ik heb mijn kant van het verhaal netjes afgehandeld, maar waar blijft het afhandelen van de kwestie van preventel ?

Ben pas tevreden wanneer de blokkade per direct is opgeheven, dit had namelijk allang gebeurt moeten zijn!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JanetWindt