Klacht: Na 2 dagen wachten nog geen pakje

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren gaf de bezorger aan dat ik niet thuis was, vandaag krijg ik te horen dat het pakje helaas weer niet bezorgd kan worden. Sorry, is het enige dat ik te horen krijg.
En nu? Nog een derde dag thuis zitten? Of ik niets anders te doen heb!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het pakje in mijn handen houd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op 18 juli is uw pakket bij ons binnen gekomen en gesorteerd. 19 juli was de eerste leverpoging. Het is helaas niet het pakket bij u te leveren. De volgende dag is het pakket alsnog bij u geleverd.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door B. Felstau