Klacht: Mysterybox en DHL

Cat 1959 op 30 maart 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb al eerder klacht in gediend alles ingeleverd bewijs is enz maar word vals beschuldigd met wel afgeleverd ook weer na onderzoek
En kunnen niks meer doen maar dan staat erbij mijn vorige klacht over hetzelfde
Opgelost heb nog niemand gehoord of iets gelezen van sorry of wat dan ook
Alleen niks meer doen Zo kan iedereen dingen oplossen schandalig Ik kan betalen en krijg niks en het ergste vind ik nog dat je als leugenaar uitgemaakt wordt

Excuses en een echte oplossing als jullie weer werken met handtekening of legetimatie dan ben ik benieuwd of er meer aankomt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 maart 2018 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Wat jammer dat het onderzoek niet meer duidelijkheid heeft gebracht over waar het pakket is afgeleverd. U geeft aan het pakket nog steeds niet te hebben ontvangen. Omdat dit pakket een brievenbuspakket betrof en er geen handtekening voor vereist is, hebben wij navraag nagedaan bij het depot en de betreffende bezorger. Deze gaf aan dat het op uw adres bezorgd zou moeten zijn. Verdere details zijn er niet beschikbaar over de bezorging van dit pakket. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Het enige advies wat ik u nog mee kan geven is, ga uw straat af om te kijken of het pakket per abuis bij iemand anders door de bus is gedaan. Heeft niemand in uw straat het pakket ontvangen, dan raad ik u aan samen met de afzender naar een oplossing te kijken. Onze mogelijkheden om dit te onderzoeken zijn helaas uitgeput.

Mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door