Klacht: MyHeritage schrijft zonder aankondiging EUR 238,73 van mijn credit af!

op 27 augustus 2017 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

1. Zonder vooraankondiging of waarschuwing wordt in augustus 2017 EUR 283,73 van mijn credit card afgeschreven.
2. Nergens op de website van MyHeritage kan ik ontdekken wat de jaarbijdrage is. Dus vraag ik mij af: is dit een willekeurig bedrag en is de abonnementsprijs voor iedereen verschillend?
3. Ik vind het een astronomisch groot bedrag voor 1 jaar en ik wens dit niet te betalen.
4. Dus is wil mijn geld terug en ik wil het abonnement beëindigen. Tenzij MyHeritage mij een korting van 70% aanbiedt.

Mijn EUR 238,73 terugontvangen en mijn abonnement beëindigen. Tenzij ik 70% korting ontvang.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 28 augustus 2017 om 14:10 geantwoord

Bij het aangaan van een (automatisch vernieuwend) abonnement, geeft MyHeritage dit in de bevestiging e-mail aan evenals wanneer de kosten voor de vernieuwing van uw rekening zullen worden afgeschreven.
MyHeritage heeft inmiddels opdracht tot terugbetaling gedaan. U ontvangt dit binnen 7-10 werkdagen terug op uw account.

Alle klachten die gemeld zijn door Bittersweet