Klacht: mychoice werkt n iet, helpdesk wil niet

op 14 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer een pakket bij een pickup point te laten bezorgen maar de waardeloze UPS site en app en helpdesk werken niet. Wat een bagger zeg.

Daar komt bij dat de website enorm onoverzichtelijk is met een spaghetti van doorkliks, re-routes naar een eerder scherm, foutmeldingen op normale adressen, etc, etc.

Waardeloos bedrijf dat z’n zaken iet op orde heeft. Het lijkt HP of IBM wel. Maar ja, dit is ook een Amerikaans bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Dat gaat niet meer lukken, NOOIT MEER UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 dagen geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door geen135not