Klacht: mw. B. Schuijer.

op 01 mei 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15-09-2016 zou mw b schuijer van webcasso het probleem van boxxpot jegens mij eens en voor altijd oplossen. Maar helaas, nu ligt directpay zusje van afterpay weer te zeiken. Zit er in Barendrecht nou niemend die er verstand van heeft?

Gewenste Oplossing:

het dossier verbranden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 01 mei 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 01 mei 2017 om 15:16 geantwoord

Geen oplossing dus. Mijn dossier is wel bekend bij jullie, vraag dan aan mw B.Schuiver, die heeft toch gebeld om te zeggen dat het opgelost was?

Alle klachten die gemeld zijn door vd Horst