<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlMuziekhandel Frans van der Hauw klantenservice</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Sat, 15 Apr 2023 15:28:29 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Bestelling dwarsfluit NIET geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-dwarsfluit-niet-geleverd</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-dwarsfluit-niet-geleverd#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 15 Apr 2023 15:28:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Marja van de Werken.</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-dwarsfluit-niet-geleverd</guid>
	<description><![CDATA[<p>In augustus 2022 een dwarsfluit besteld en betaald € 550,00
Na enige weken niets vernomen en te hebben  gestart met mailcontact,( telefonisch niet bereikbaar.)reageerde daar snel op metde mededeling dat debestelling bestelling de andere week geleverd gaat worden. Na een aantal malen weer gemaild te hebben nog geen dwarsfluit.
Winkel was volgens de siteopen op zaterdag middag, daar naar toe gegaan.(reisje van 150km heen en 150 km terug). Sta je voor een gesloten deur, geen teken van leven.
Dit ook aan hem gemeld via de mail, toenkon ikmijn geld terug krijgen  dit was in november, helaas tot nog toe niets gezien april 2023.
Heb hier aangifte van gedaan en gemeld bij de bank. Tot nog toe geen € terug en helaas ook geen dwarsfluit voor mijn dochter.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onbereikbaar, recidivist</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbereikbaar-recidivist</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbereikbaar-recidivist#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 14 Mar 2023 09:33:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Liesbet Devalkeneer</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbereikbaar-recidivist</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ondanks meerdere pogingen tot communicatie en contact, krijgen we geen enkele toegang meer tot deze persoon. Er is nog steeds een openstaand bedrag van 750€ dat we nog moeten ontvangen van deze persoon. Dit zijn de spaarcentjes van onze dochter. Gezien de andere analoge mails op deze site, is hier sprake van een recidivist.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>dwars fluit besteld in mei ,daarna geannuleerd,nooit geld ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen-2#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 30 Jan 2023 10:38:05 +0000</pubDate>
	<dc:creator>stansje</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>heb nu in totaal 100 euru ontvangen,na heeeeel veel boze mails,belooft vanalles maar doet niks.Nu krijg ik ineens een mail dat hij in staat van faillissiment verkeert,dus kan ik fluiten naar mijn geld.Maar niet op mijn dwarsfluit ,want die heb ik ook nooit  ontvangen!
Koop nooit iets bij deze man,is niet te vertrouwen!!!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>saxofoon besteld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/saxofoon-besteld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/saxofoon-besteld#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 08 Dec 2022 15:42:38 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Liesbet Devalkeneer</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/saxofoon-besteld</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste, wij bestelden en betaalden in september een saxofoon voor onze dochter van 12jaar. Na meerdere mails en flauwe excuses, na meerdere onbeantwoorde telefoons, na veel aandringen, nog steeds geen saxofoon ontvangen. Intussen sturen we dagelijks mails naar deze persoon en krijgen we  slechts beperkt antwoord, telkens met een analoog excuus. 
We wensen op heden een terugbetaling en bekijken welke juridische stappen we verder kunnen zetten gezien het niet nakomen van een verbintenis (maw het verbreken van een aangegaan contract).</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dwarsfluit besteld begin juni 22</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22-2#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 19 Nov 2022 13:03:43 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Karin Van Thielen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dwarsfluit besteld begin juni 22 en betaald. Als ik een mail stuur krijg ik allerlei excuses waarom deze nog niet is verstuurd. Sinds september krijg ik geen reacties meer op mijn mails of op contactformulier.
Vandaag, 2/11, nog eens gemaild ofwel geld terug ofwel het liefst nog levering van mijn dwarsfluit. Mvg, Karin Van Thielen, Schoten België karinvtolse@gmail.com

Hieronder bevestiging van mijn bestelling.

Beste beheerder,

De volgende bestelling is afgerond en staat klaar om afgehandeld te worden.

Het bestelkenmerk is: 2634-457-KV

Betaalmethode	Overboeking [Betaling in wacht]
Verzendmethode	Pakket NL
Klantgegevens
Naam	Mevr. Karin Van Thielen
Adres	Kruiningenstraat 125
2900 Schoten
België
E-mail	karinvtolse@gmail.com
Producten
SKU	Productnaam	Aantal	Prijs	Subtotaal
326	YAMAHA YFL-212 SL Dwarsfluit	1	€ 828,00 € 575,00	€ 575,00
 
Totaal aantal	1	Subtotaal inclusief btw	€ 575,00
Verzendkosten	€ 0,00
Totaal inclusief btw	€ 575,00
Btw 21%	€ 99,79

Mail gisteren (2/11) ontvangen van Frans Van Der Hauw:Goedemiddag,Wij gaan het voor u nakijken en dan hoort u straks/vanavond.
Mvg Frans.

Mail gisterenavond (2/11) ontvangen:
Goedenavond,
We moeten nog informeren bij een medewerker. Dit gebeurt morgenochtend en dan hoort u van ons.
Met vriendelijke groet, 
Frans.

Nu weer niets meer gehoord en het is terug late namiddag

Vandaag, 4/11, onderstaande mail ontvangen  creditnota. dus nu wachten tot ik mijn geld terug heb.

Goedemorgen,
We hebben geïnformeerd en blijkt niet verstuurd te zijn. Op uw verzoek zullen wij de order annuleren, een creditfactuur aanmaken en retourneren.
Onze excuses dat het zo gelopen is.
Met vriendelijke groet,
Frans.
Creditnota op 4/11 ontvangen: binnen de 14 dagen zou het geld terug op mijn rekening moeten staan.

Nog niets op mijn rekening terug ontvangen (18/11). Vandaag een mail naar muziekhandel Frans Van Der Hauw verstuurd voor een bewijs van terugbetaling. Indien ik niets ontvang zullen er verdere stappen moeten gebeuren.

Vandaag 19/11 volgende mail ontvangen van muziekhandel Frans Van Der Hauw: het zoveelste excuus.
Goedemorgen,
Wij hebben de afgelopen tijd veel tegenslagen moeten verwerken en daarom is het nog niet verwerkt.
De komende week gaan we in orde maken, waarvoor onze excuses.
Met vriendelijke groet,Frans.
IK BEN BENIEUWD!!!!

Nog steeds op 25/11 niets van terugbetaling ontvangen. KOOP HIER NIETS. Men heeft allerlei excuses waarom iets nog niet is terugbetaald of geleverd!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>dwarsfluit niet geleverd en niet terugbetaald</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-en-niet-terugbetaald</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-en-niet-terugbetaald#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 15 Nov 2022 15:30:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Alberte Schipper</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-en-niet-terugbetaald</guid>
	<description><![CDATA[<p>Eind juli heb ik een dwarsfluit besteld en betaald. Er kwamen steeds mails dat wegens ziekte het later verstuurd zou worden en er vertraging is etc. Uiteindelijk 3 weken geleden geld terug gevraagd en retournota gekregen maar het geld is nog niet overgemaakt. Ik wacht nog 1 week en ga dan de politie inschakelen omdat ik deze klacht hier meerdere keren tegenkom.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Komt afspraken niet na, levert niet. Creditnota klopt niet. Nog geen geld ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/komt-afspraken-niet-na-levert-niet-creditnota-klopt-niet-nog-geen-geld-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/komt-afspraken-niet-na-levert-niet-creditnota-klopt-niet-nog-geen-geld-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 07 Nov 2022 16:02:33 +0000</pubDate>
	<dc:creator>R.Jagers</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/komt-afspraken-niet-na-levert-niet-creditnota-klopt-niet-nog-geen-geld-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Piano van 900 euro besteld en niet geleverd.
Telefonisch niet bereikbaar
Stelt leveringen elke keer uit.
Stort verschuldigde geld na annulering niet terug.
Niet te vertrouwen.
Ik heb juridische stappen ondernomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dwarsfluit besteld begin juni 22</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 02 Nov 2022 16:16:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Karin Van Thielen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-begin-juni-22</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dwarsfluit besteld begin juni 22 en betaald. Als ik een mail stuur krijg ik allerlei excuses waarom deze nog niet is verstuurd. Sinds september krijg ik geen reacties meer op mijn mails of op contactformulier.
Vandaag, 2/11, nog eens gemaild ofwel geld terug ofwel het liefst nog levering van mijn dwarsfluit. Mvg, Karin Van Thielen, Schoten België karinvtolse@gmail.com



Hieronder bevestiging van mijn bestelling.

Beste beheerder,

De volgende bestelling is afgerond en staat klaar om afgehandeld te worden.

Het bestelkenmerk is: 2634-457-KV

Betaalmethode	Overboeking [Betaling in wacht]
Verzendmethode	Pakket NL
Klantgegevens
Naam	Mevr. Karin Van Thielen
Adres	Kruiningenstraat 125
2900 Schoten
België
E-mail	karinvtolse@gmail.com
Producten
SKU	Productnaam	Aantal	Prijs	Subtotaal
326	YAMAHA YFL-212 SL Dwarsfluit	1	€ 828,00 € 575,00	€ 575,00
 
Totaal aantal	1	Subtotaal inclusief btw	€ 575,00
Verzendkosten	€ 0,00
Totaal inclusief btw	€ 575,00
Btw 21%	€ 99,79

Mail gisteren (2/11) ontvangen van Frans Van Der Hauw:Goedemiddag,Wij gaan het voor u nakijken en dan hoort u straks/vanavond.
Mvg Frans.

Mail gisterenavond (2/11) ontvangen:
Goedenavond,
We moeten nog informeren bij een medewerker. Dit gebeurt morgenochtend en dan hoort u van ons.
Met vriendelijke groet, 
Frans.

Nu weer niets meer gehoord en het is terug late namiddag

Vandaag, 4/11, onderstaande mail ontvangen  creditnota. dus nu wachten tot ik mijn geld terug heb.

Goedemorgen,
We hebben geïnformeerd en blijkt niet verstuurd te zijn. Op uw verzoek zullen wij de order annuleren, een creditfactuur aanmaken en retourneren.
Onze excuses dat het zo gelopen is.
Met vriendelijke groet,
Frans.
Creditnota op 4/11 ontvangen: binnen de 14 dagen zou het geld terug op mijn rekening moeten staan.

Nog niets op mijn rekening terug ontvangen (18/11). Vandaag een mail naar muziekhandel Frans Van Der Hauw verstuurd voor een bewijs van terugbetaling. Indien ik niets ontvang zullen er verdere stappen moeten gebeuren.

Vandaag 19/11 volgende mail ontvangen van muziekhandel Frans Van Der Hauw: het zoveelste excuus.
Goedemorgen,
Wij hebben de afgelopen tijd veel tegenslagen moeten verwerken en daarom is het nog niet verwerkt.
De komende week gaan we in orde maken, waarvoor onze excuses.
Met vriendelijke groet,Frans.
IK BEN BENIEUWD!!!!

Nog steeds op 25/11 niets van terugbetaling ontvangen. KOOP HIER NIETS. Men heeft allerlei excuses waarom iets nog niet is terugbetaald of geleverd!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Wel betaald, geen levering, geld niet teruggeboekt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/wel-betaald-geen-levering-geld-niet-teruggeboekt</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/wel-betaald-geen-levering-geld-niet-teruggeboekt#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 27 Sep 2022 16:58:33 +0000</pubDate>
	<dc:creator>VeronicavanPeet</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/wel-betaald-geen-levering-geld-niet-teruggeboekt</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 29 Juli 2022 een dwarsfluit online besteld en betaald. 21 september nog steeds geen dwarsfluit: vakantie, niet geleverd 3x , staat klaar voor verzending, ziek dus niet verstuurd, langer ziek dus niet verzonden. Allemaal redenen dat meneer de levering telkens uitstelde. Ingebrekestellings mail verstuurd, annulering geen probleem. Volgende dag creditnota, maar geen geld teruggeboekt. Het gaat om 525,00 euro. Geen zuivere koffie bij meneer van der Hauw.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dwarsfluit besteld en betaald, niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-en-betaald-niet-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-en-betaald-niet-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 30 Aug 2022 12:41:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Elinan</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-besteld-en-betaald-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>7 juli dwarsfluit besteld en betaald. Steeds andere smoes waarom het niet verstuurd wordt. Reageert niet meer op telefoon.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>dwars fluit besteld in mei ,daarna geannuleerd,nooit geld ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 30 Aug 2022 10:47:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator>stansje</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwars-fluit-besteld-in-mei-daarna-geannuleerdnooit-geld-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>heb eind mei een dwarsfluit besteld,daarna geannuleerd,geen geld teruggehad, reageerd gewoon nergens op.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelde microfoon niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelde-microfoon-niet-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelde-microfoon-niet-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Apr 2022 12:12:34 +0000</pubDate>
	<dc:creator>WimBoe</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelde-microfoon-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bij muziekhandel Frans van de Hauw 30 maart een GATT condensator USB microfoon besteld en betaald voor 84,95.
Verwachte dat deze microfoon de volgende dag geleverd zou worden. Omdat dit niet het geval was een mail gestuurd naar Frans.

 Reactie gekregen waarin staat “ De bestelling wordt z.s.m. Verwerkt. Vanwege drukte lopen we achter. Begin komende week wordt deze verwerkt. Met vriendelijke groet, Frans.”  

Helaas de week erop nog niets ontvangen dus gemaild en gebeld. Geen reactie. 

Gezocht op internet en al snel tot de conclusie gekomen dat dit vaker voorkomt met meneer van der Hauw.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen levering gehad was niet op voorraad en nu al bijna ruim 2 maanden aan wachten op mijn geld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geen-levering-gehad-was-niet-op-voorraad-en-nu-al-bijna-ruim-2-maanden-aan-wachten-op-mijn-geld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geen-levering-gehad-was-niet-op-voorraad-en-nu-al-bijna-ruim-2-maanden-aan-wachten-op-mijn-geld#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 08 Jan 2022 19:30:12 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Twiss</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geen-levering-gehad-was-niet-op-voorraad-en-nu-al-bijna-ruim-2-maanden-aan-wachten-op-mijn-geld</guid>
	<description><![CDATA[<p>Een bestelling gedaan ruim 2 maanden geleden een gitaarband 
Helaas was het niet leverbaar en heb toen na 18 mailtjes 29 telefoontjes eindelijk een mail dat mijn geld terug gestort zal worden.
Nu al 6 weken geleden beloofd en nog niks ontvangen
Ik vind het zo jammer dat hij z’n beloften niet na kom, mss is hij wel geestelijk ziek in z’n hoofd alle begrip voor maar hij heeft niet in de gaten hoe zeer dit doet als iemand hier heel hard voor gespaard heeft.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Reageert niet  levert niet neemt geen telefoon op beantwoord geen mail</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/reageert-niet-levert-niet-neemt-geen-telefoon-op-beantwoord-geen-mail</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/reageert-niet-levert-niet-neemt-geen-telefoon-op-beantwoord-geen-mail#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 23 Nov 2021 16:36:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Hauwdegen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/reageert-niet-levert-niet-neemt-geen-telefoon-op-beantwoord-geen-mail</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb via de webshop een bestelling geplaatst en betaald .
Maar geen levering ontvangen geen bevestiging .
Er wordt niet geantwoord op mail, de telefoon niet opgenomen .en ook facebook nul .
Dat wordt de rechtsbijstandverzekering inschakelen las ik hier tot mijn schrik .
Het gaat maar om 50 euro ik kan het missen maar stel je bent beginnend muzikant of jongere die van zijn zuurverdiende centjes zijn eerste muziek instrument koopt .</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dwarsfluit niet geleverd, geannuleerd, creditnota, maar geld wordt niet betaald!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-geannuleerd-creditnota-maar-geld-wordt-niet-betaald</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-geannuleerd-creditnota-maar-geld-wordt-niet-betaald#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 14 Oct 2021 16:14:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Erik Lohuis</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit-niet-geleverd-geannuleerd-creditnota-maar-geld-wordt-niet-betaald</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste mensen, 

- In Augustus een Dwarsfluit online bij deze Muziekhandel besteld, zou binnen enkele dagen geleverd worden.
- de levering was vertraagd, ergens in duitsland zat vlgns meneer het probleem, t zou een aantal dagen later worden, maar een aantal dagen later werden weken.
- we hebben de bestelling i.o.m dhr van de Hauw geannuleerd.
- Er kwam een creditnota en het geld zou vlgns van de Hauw binnen enkele dagen (max 8) teruggestort worden.
- we zijn nu weken verder, maar géén geld ontvangen. meneer heeft steeds weer een excuus, 'betaling moest handmatig..'!


aub oppassen met deze persoon, hij doet zich heel netjes voor, beloofd van alles, maar als het op 'terugbetalen' aankomt, is hij niet thuis. Deze persoon is niet betrouwbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Oplichting</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-1818</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-1818#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 20 Sep 2021 09:22:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>ebelingd</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-1818</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik was ook opgelicht door de meneer van der Hauw. De verhalen zijn allemaal hetzelfde - eerst komt hij met allerlei smoesjes waarom de bestelling nog niet verzonden is, dan komen de annulering en de creditfactuur, dan hoor je niets meer van hem.

Aan de toekomstige lotgenoten heb ik twee tips: 1) doe een aangifte bij de politie, dit is prima online te regelen en in dit geval gerechtvaardigd, 2) verspil geen tijd en geef de zaak uit de handen aan een invorderingsbedrijf (dat kan men ook als particulier) - ze hebben vaak advocaten en deurwaarders in huis en zullen blij zijn deze stress van jou over te nemen. Hun kosten zijn voor de wanbetaler, in dit geval voor van der Hauw, en juridisch heeft hij geen enkele kans, dus zat zal wel effect hebben.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Piano Roland RD - 170 niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/piano-roland-rd-170-niet-geleverd</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/piano-roland-rd-170-niet-geleverd#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 30 Mar 2021 19:48:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Dhr. Seraus</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/piano-roland-rd-170-niet-geleverd</guid>
	<description><![CDATA[<p>In februari 2021 hebben wij een piano Roland RD - 170 gekocht. Deze is niet geleverd. We hebben een aantal mail contacten gehad waarin is beloofd dat dit geleverd wordt. Helaas nu bijna eind maart 2021 is het nog steeds niet geleverd en er wordt niet meer op onze mails gereageerd. Dit was een cadeau voor ons zoontje die in april jarig is.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Dwarsfluit</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Dec 2020 21:55:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Leonieanouk</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/dwarsfluit</guid>
	<description><![CDATA[<p>In juni 2016 heb ik een dwarsfluit besteld bij music shop Sneek. Deze is nooit geleverd en ik wacht tot nu toe nog steeds op een deel van mijn geld. Op al mijn mails word niet gereageerd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket nog niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pakket-nog-niet-ontvangen-34</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pakket-nog-niet-ontvangen-34#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 02 May 2020 08:52:34 +0000</pubDate>
	<dc:creator>mickjdeboer</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pakket-nog-niet-ontvangen-34</guid>
	<description><![CDATA[<p>Begin deze week een bestelling gedaan, maar nog niet ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Opgelicht!!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/opgelicht-1285</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/opgelicht-1285#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 02 May 2020 06:34:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator>ho-y</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/opgelicht-1285</guid>
	<description><![CDATA[<p>Een tijd geleden heb ik bij Frans van de Hauw een piano online gekocht en betaald. Levering heeft nooit plaatsgevonden. 5 keer de melding dat hij zou leveren, echter de piano is nooit afgeleverd. Hij is GEWELDIG 
IN HET VERZINNEN VAN SMOESJES!!!! 
Ik heb er een rechtszaak van gemaakt via mijn rechtsbijstand verzekering. Ik heb deze zaak gewonnen. maar het bedrag heb ik nog niet terugontvangen.

Hij wilt op een goedkope en lage manier zijn geld verdienen! Hij dupeert mensen maar dat zal hem worst zijn!!. BESTE MENSEN, DEZE MAN IS NIET TE VERTROUWEN! KOOP NIETS VAN DEZE MAN!!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geld wordt niet teruggestort na ontvangst creditfactuur</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geld-wordt-niet-teruggestort-na-ontvangst-creditfactuur</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geld-wordt-niet-teruggestort-na-ontvangst-creditfactuur#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 17 Dec 2019 10:21:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator>G.A. Noordam</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/geld-wordt-niet-teruggestort-na-ontvangst-creditfactuur</guid>
	<description><![CDATA[<p>Dwarsfluit gekocht via webshop en betaald via IDeal.
Levering bleef uit, elke keer weer een andere reden. Na 2 maanden bestelling geannuleerd. Creditfactuur ontvangen maar het terugstorten van het geld blijft uit.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Toegezegde terugbetaling na 6 maanden nog steeds niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/toegezegde-terugbetaling-na-6-maanden-nog-steeds-niet-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/toegezegde-terugbetaling-na-6-maanden-nog-steeds-niet-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 27 Nov 2019 13:31:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Lex 12345</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/toegezegde-terugbetaling-na-6-maanden-nog-steeds-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Begin van dit jaar bestelde ik pianowielen bij Dhr. Van Der Hauw. Omdat deze niet tijdig geleverd konden worden heb ik de bestelling geannuleerd.
Dit verliep geheel correct en zonder problemen. Op 22 mei kreeg ik  een creditnota toegstuurd voor mijn geannuleerde bestelling. Begin augustus was het geld nog steeds niet teruggestort. Ik stuurde hierover een email naar dhr. Van Der Hauw. Ik kreeg snel antwoord: Excuses en het geld zou begin september overgemaakt worden. Omdat dit half oktober nog steeds niet gebeurd was, stuurde ik daarover een mail. Eind oktober mailde ik opnieuw. Op deze beide mails ontving ik taal noch teken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Openingstijden</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/openingstijden-87</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/openingstijden-87#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 03 Aug 2019 12:02:10 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/openingstijden-87</guid>
	<description><![CDATA[<p>Openingstijden: Maandags en 's ochtends gesloten.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling niet geleverd en overgemaakt geld niet terugbetaald.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-overgemaakt-geld-niet-terugbetaald</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-overgemaakt-geld-niet-terugbetaald#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 01 Aug 2019 13:46:27 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-overgemaakt-geld-niet-terugbetaald</guid>
	<description><![CDATA[<p>In 2016 heb ik in vol vertrouwen een keyboard PSR S970 besteld voor Euro 1250,- bij Musicshop Sneek (Frans van der Hauw). Deze zou direct worden geleverd, echter bleef de levering na vele beloftes uit. Vele niet nagekomen beloftes later heb ik de order geannuleerd en was mij beloofd dat het overgemaakte bedrag zou worden terugbetaald. 
Helaas bleef ook dit uit. Met de meest vindingrijke redenen kon Frans steeds niet betalen. Ik heb meerdere pogingen gedaan om met hem een (terug)betalingsregeling te treffen. Deze is hij sporadisch nagekomen. Er staat echter nog steeds een 1000,- open. Deze krijg ik nog steeds niet terug.
Frans is heel slecht bereikbaar. Telefoon wordt zeer sporadisch opgenomen en e-mail wordt vaak niet beantwoord, of na vele pogingen met een belofte dat het binnenkort allemaal goedkomt.

We zijn nu meer dan 3 jaar verder. Mijn geduld is echt enorm, maar dit gaat alle perken te buiten en is nu meer dan op.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pianowielen niet ontvangen, daarna geen geld retour</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianowielen-niet-ontvangen-daarna-geen-geld-retour</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianowielen-niet-ontvangen-daarna-geen-geld-retour#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 21 Mar 2019 17:48:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianowielen-niet-ontvangen-daarna-geen-geld-retour</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na een bestelling op 3 december 2018 van een rollerframe voor een piano werd de levering steeds uitgesteld en besloot ik eind januari, na de zoveelste uitstel, dat ik de aankoop wilde annuleren. Sindsdien ben ik met Frans van der Hauw over en weer aan het mailen om het aankoopbedrag weer terug te krijgen. Een Creditfactuur is 12 februari j.l. aangemaakt. Afgelopen dinsdag zou het dan eindelijk en uiterlijk overgemaakt zijn. Ook die deadline is nu gepasseerd. Ik begrijp na het lezen van de klachten die ik eerder niet had gezien, dat ik niet de enige gedupeerde ben.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>niet leveren van dwarsfluit</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-dwarsfluit</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-dwarsfluit#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 07 Jul 2018 18:10:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-dwarsfluit</guid>
	<description><![CDATA[<p>november vorig jaar hebben wij een dwarsfluit besteld maar , hij stuurde dat het later geleverd werd waarschijnlijk half december, in maart hebben we weer een bericht gestuurd , maar daar hebben we geen reactie meer op gekregen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverde Gitaarband ook geen terugbetaling!!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-geleverde-gitaarband-ook-geen-terugbetaling</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-geleverde-gitaarband-ook-geen-terugbetaling#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 12 Oct 2017 12:06:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-geleverde-gitaarband-ook-geen-terugbetaling</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vorige maand een gitaarband besteld voor de elektrische gitaar van mijn man. Toen hij niet geleverd werd heb ik gemaild , daarop kreeg ik een mail terug dat de kleur er niet was en dat dat een paar weken zou gaan duren. Ik heb in de mail de bestelling geannuleerd omdat het niet meer op tijd zou zijn voor een verjaardag. Een week later heb ik de heer van der Hauw gebeld en gevraag waarom het geld niet teruggestort was op mijn rekening. Dit zou over een paar dagen gebeuren, we zijn nu weer een week verder maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Het gaat om 26,90 en dat is voor mij veel geld. ik wil het terug, het is niet eerlijk, deze man zegt dingen die hij niet doet, hij klopt echt niet! Waarom?
Ik heb hem net weer gebeld maar er wordt niet opgenomen! Nu ben ik het wel een beetje zat.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onbetrouwbaar, geld vasthouden</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbetrouwbaar-geld-vasthouden</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbetrouwbaar-geld-vasthouden#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 01 Aug 2017 07:14:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/onbetrouwbaar-geld-vasthouden</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik had een muziekinstrument besteld bij Frans van der Hauw te Sneek. Hij meldde mij dat hij het instrument in twee weken kom leveren en ik betaalde het bedrag. Helaas kon hij het instrument om dubieuze redenen niet leveren. Ik kon fluiten naar mijn geld en naar mijn instrument. Ondanks alle inspanningen is na 1 jaar het bedrag niet terug betaald. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pianoloper niet geleverd.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianoloper-niet-geleverd</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianoloper-niet-geleverd#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 26 Jan 2017 09:31:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/pianoloper-niet-geleverd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Eind September een pianoloper bij Muziekhandel Frans van der Hauw besteld, maar hier nu nog steeds niet geleverd. 
Na een paar weken afwachten gebeld en toen zei meneer dat het uit Amerika moest komen. En dit kon wel 3 maanden duren. 
Vanochtend weer gebeld. Krijg nu geen gehoor en er wordt gezegd dat het telefoonnummer niet meer in gebruik is.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet leveren van Altsaxofoon YAS 280 Goud of terugbetalen Geld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-altsaxofoon-yas-280-goud-of-terugbetalen-geld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-altsaxofoon-yas-280-goud-of-terugbetalen-geld#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 04 Sep 2016 14:00:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/niet-leveren-van-altsaxofoon-yas-280-goud-of-terugbetalen-geld</guid>
	<description><![CDATA[<p>In Juni 2016 een Altsaxofoon bestelt en betaald bij de heer van der Hauw in Sneek (musicshopsneek.nl). Hij kon deze niet leveren, daarna hebben we het koopcontract opgezegd. Hij heeft meerdere keren schriftelijk beloofd het bedrag terug te betalen, maar houdt zich niet aan zijn beloftes en betaald gewoon niet terug. Laat ook niks meer van zich horen, terwijl op zijn Website vrolijk verder adverteerd met stuntaanbiedingen van Instrumenten. Inmiddels ook aangifte gedaan bij politie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling niet geleverd en geen geld retour</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-geen-geld-retour-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-geen-geld-retour-2#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 23 Jul 2016 08:51:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/bestelling-niet-geleverd-en-geen-geld-retour-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 23 maart 2016 gitaar ( word nog steeds op marktplaats mee geadverteerd) besteld , nooit geleverd na 10 weken wachten de bestelling geannuleerd. 
Op 23 juli na diversen mails waar niet op gereageerd word nog steeds geen geld retour !</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Een jaar geleden (!) een piano verkocht aan Van der Hauw, nog steeds geen geld ontvangen!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/een-jaar-geleden-een-piano-verkocht-aan-van-der-hauw-nog-steeds-geen-geld-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/een-jaar-geleden-een-piano-verkocht-aan-van-der-hauw-nog-steeds-geen-geld-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 13 Jul 2016 18:59:58 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/een-jaar-geleden-een-piano-verkocht-aan-van-der-hauw-nog-steeds-geen-geld-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste Frans, vorige jaar heb je tegen een afgesproken prijs onze piano gekocht en met winst (voor jou) doorverkocht. Tot op heden, zelf na een uitgebreid incasso-traject via onze Rechtsbijstandsverzekeraar, heb je niet aan je zelf aangegane verplichting voldaan. Wij vinden dit jammer en worden hier eigenlijk een beetje verdrietig van. Op deze site lezen we veel van dit soort klachten, sommige los je op, maar schijnbaar die van ons niet!? Vreemd vinden wij het dat je via Marktplaats gewoon doorgaat met de verkoop van instrumenten, terwijl je schijnbaar nog een hoop consumenten geld schuldig bent? 
 Wij zouden het op prijs stellen wanneer je na een jaar eindelijk aan je verplichting richting ons gaat voldoen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Twee maanden geen levering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/twee-maanden-geen-levering</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/twee-maanden-geen-levering#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 02 May 2016 22:30:45 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/twee-maanden-geen-levering</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een klokkenspel besteld op de website. Na twee maanden nog steeds niet geleverd. Neemt zelf geen contact op. Steeds loze beloftes.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Oplichting?</title>
	<link>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-364</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-364#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 01 Jun 2013 21:29:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/muziekhandel-frans-van-der-hauw/klacht/oplichting-364</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 14 December 2012 heb ik via internet bij Muziekhandel Frans van der Hauw uit Sneek 2x SENNHEISER E845-S Microfoon besteld en betaald via Ideal. Bij de levering bleef Muziekhandel  om diverse redenen in gebreke. Daarnaast verliep de communicatie tussen de muziekhandel en mij slecht, omdat de muziekhandel niet/traag reageerde op mails mijnerzijds en telefoonberichten (namen niet op/voicemail). Aangezien mijn vertrouwen in de muziekhandel verdween en de levering van de microfoons achterwege bleef, besloot ik om de koop te cancelen. Uiteindelijk (na veel aandringen) ontving ik een creditnota gedateerd op 20-3-2013 (zie bijlage-bestand). Helaas heeft de terugbetaling tot nu toe niet plaats gevonden. Is hier sprake van oplichting?</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
