Klacht: Munt geld verdwenen uit de post

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donderdag 27 juli 2 envelopjes op de bus gedaan in Hoogeveen met € 7,50 aan kleingeld in munten voor mijn kleine nichtje en neefje. Er zat een klein scheurtje aan de zijkant van de envelop, precies waar de munten doorheen konden. De kinderen hebben de zijkant verder open gemaakt om de kaart eruit te halen. Op 1 envelop zit een witte sticker met code, zie fotp

Degene traceren die dit gedaan heeft en erop aanspreken. En mijn geld terug 2 x € 7,50

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Korenhof, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw post beschadigd is aangekomen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Daarom wil ik dit graag melden zodat dit met de verantwoordelijke afdeling besproken wordt. Daarvoor zou ik graag nog wat informatie van u ontvangen. Ik begrijp dat u twee poststukken heeft verstuurd. Zijn deze beide beschadigd aangekomen? En zat er bij deze poststukken ook een excuuskaart? Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak, en ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Korenhof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Wilt u ook de adressen van de geadresseerden meesturen? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht davida korenhof

1 maand geleden - Ja beide poststukken waren beschadigd en uit beide poststukken was het geld verdwenen. Ik had toch 4 foto's meegestuurd? Hier kun je ook het adres op zien staan. Iepstraat 14, 6657 al boven leeuwen. Er zat geen excuuskaart bij.

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Korenhof,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Er was maar 1 foto zichtbaar op de website. Briefpost is niet te traceren dus ik kan niet voor u nagaan wat er precies is voorgevallen. Maar wanneer er losse of scherpe voorwerpen in een papieren envelop worden verzonden dan is de kans op verlies of schade aanwezig. Vermoedelijk is dit tijdens de automatisch sortering gebeurd. Wij adviseren ook om geen geld of waardevolle artikelen in een papieren envelop te versturen. Briefpost is tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb om deze reden ook niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden.

Hier heb ik uiteraard wel een klacht over opgemaakt. U zult hier verder geen reactie meer over ontvangen, maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. Wanneer post beschadigd is aangetroffen dan horen deze herverpakt en met een excuuskaart te worden afgeleverd bij de geadresseerde.

Heeft op 19 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Mooi lang verhaal. Maar kan hier niets mee. Jammer. Het is overduidelijk dat het geld er bewust is uitgehaald. Dat doet niet een machine.

Alle klachten die gemeld zijn door davida korenhof