Klacht: vlaai

op 30 augustus 2011 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht zaterdag 10 vlaai punten
waarvan de aarbeien punten heelaas
niet vers waren en er staat dagelijks vers uit
limburg

Gewenste Oplossing:

het gaat niet om een oplossing
maar zoiets verwacht je niet
je wil gewoon vers gebak

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat MultiVlaai Retail sinds kort op de site van Klachten.nl waardoor wij helaas niet op elke klacht correct en op tijd konden reageren. Hierdoor zijn klachten van voor 2016 nog moeilijk op te lossen, maar we lezen ze wel zodat wij ook weten wat er speelt, speelde, zodat u weet dat we u wel serieus nemen.

Met vriendelijke groeten,
Team MultiVlaai Retail B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door ko koole