Klacht: Openingstijden

op 28 september 2011 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Afgelopen donderdag wilde ik bij Multi Vlaai Leyweg Den haag een aantal vlaaien bestellen.Thuis opgezocht wat de openingstijden waren. Om 17.15 uur stond ik voor de deur. Het personeel hield de deur dicht. Met gebaren legde ik het aanwezige personeel uit hoe laat het was. Deze antwoordden dat deze tijd voor hen gold en niet voor de klant. Prima als je de tent op tijd op slot wilt hebben maar vermeldt dit dan bij je openingstijden.

Blij wanneer sommige middenstanders zich realiseren dat de klant er niet is om om de winkelier te plezieren. maar dat de winkelier er is om enz.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 10:11 geantwoord

Bericht van Multivlaai

2 jaren geleden - Omdat MultiVlaai Retail sinds kort op de site van Klachten.nl waardoor wij helaas niet op elke klacht correct en op tijd konden reageren. Hierdoor zijn klachten van voor 2016 nog moeilijk op te lossen, maar we lezen ze wel zodat wij ook weten wat er speelt, speelde, zodat u weet dat we u wel serieus nemen.Met vriendelijke groeten, Team MultiVlaai Retail B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door lbs